maanantai 12. marraskuuta 2007

Agia viime torstaina

Tassuilla oltiin treenaamassa ja tällä kertaa otettiin ylösmeno kontaktia, keppejä ja putki-hyppy-hyppy-hyppy –pätkää.

Ylösmeno kontaktia harjoiteltiin tällä kertaa niin että Pete oli nannan kanssa kontaktilla ja minä vaan ohjasin Veetin kontaktille ja sanoin sen ota-käskyn. Tämä ei onnistunut ihan niin kuin piti, sillä Veeti ei mennyt ihan niin nopeasti maahan mitä se menee minun kanssa. Eli jatketaan harjoittelua niin että minä palkkaan ja ohjaan Veetin siihen kontaktille. Haluisin saada sen asennon niin hyväksi että vaikka siellä kontaktilla olisi mitä tai kuka tahansa.

Keppejä otettiin ensin niin pari kertaa että laitettiin kepin puolikkaat vierekkäin niin että saatiin kujakepit ja sen jälkeen otin Veetin pari kertaa vastaan kun Pete lähetti toiselta puolelta. Sitten otettiin niin että olin selkä Veetiä päin ja juoksin eteenpäin kutsuen Veetiä. Tämäkin otettiin pariin kertaan ja eri puolilta tietty. Pidettiin pieni tauko ja sen jälkeen ihan pujoteltiin kepit muutamaan otteeseen ja jälleen eri puolilta. Veetihän pujottelee ainoastaan nannan kanssa ja niin päin että minä perutan ja namikäden kanssa ohjaan että mihin väliin.

Putki-hyppy-hyppy-hyppy –pätkä oli niin että putki oli ihan suorana ja kolme estettä oli kaaressa eli hyppy, 90 astetta vasemmalle, hyppy, 90 astetta vasemmalle ja hyppy. Tämä meni putki päästä hyvin, mutta toisin päin ei. Toisin päin päästiin ehkä yksi hyppy ja se siitä.
Lopetettiin onnistuneeseen pätkään.

Tällä kertaa Veeti leikki minun kanssa niin kauan kunnes Pete koski siihen leluun. En ole vieläkään löytänyt sellaista isoa patukkaa mistään. Joten en ole vielä päässyt toteamaan johtuuko leikkimättömyys ”lasten leluista”. Ainakin se Peten patukka tuntui kelpaavan todella hyvin.

Ei kommentteja: