keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

Löpinää

Hmm... Kuinkahan kaukaa sitä alottais.

Alotetaan nyt vaikka viime viikonlopusta. Olin Turussa, Liedossa katselemassa Agilityn MM-karsintoja. Hienot kisat oli vaikka katsomossa olikin vähän tukalat oltavat. Karsinnoissa tapasin myös Veetin kasvattajat Kirsin ja Mikan ja Veetin isän omistajan Pirkon. Olikin hyvä että tapasin heidät, koska olin vähän pelännyt että miten Kirsi ja Mika suhtautuu, ja Pirkko myös, siihen kun en ole tuosta Veetistä saanut oikein mitään irti, mutta nyt oloni helpotti ja sain erittäin hyviä neuvoja tähän meidän tilanteeseen. Kiitos siitä heille! Nyt olenkin alku viikon ollut todella "tyly" koiria kohtaan eli en ole kiinnittänyt juuri mitään huomiota niihin. Olen ainoastaan antanut ruuan ja käyttänyt niitä muutamalla remmilenkillä, vaatien katsekontaktia aina kun remmi kiristyy, ja välillä pitänyt tarhassa vähän aikaa. Ruokaakin antaessani olen vaatinut jotain pientä (niin kuin aina) ja antanut ruuan hyvin vähäeleisesti. Ainut kontakti minkä meinaan ottaa on huomenna agilitytreeneissä ja katsotaan mitä alku viikko on koirille tehnyt.

Nyt olen myös sitten Facebookissa. Liityin sinne vihdoin ja viimein sunnuntai-illalla. Olen jo pitkään miettinyt että pitäis, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi. Karsinnoissa tuli Pirkon kanssa tästä puhe ja päätin heti liittyä. (Varsinainen mainospuhe... =))

Mitähän muuta... Tää kotona oleminen on mulle kyllä ihan kamalaa. Kun ei ole mitään sen säännöllisempää tekemistä niin ei tuu kyllä kotonakaan tehtyä oikeastaan mitään... Mut sit ei kuitenkaan oo rahaa mennä esim. jonnekkin aina kahville tai tekemään jotain niin että sais päivänsä sillä käyntiin.

Jotain tekemistä täytyy keksiä edelleen. Jos jollain on jotain hyviä ehdotuksia niin kertokaa ihmeessä!

Ei kommentteja: