maanantai 6. heinäkuuta 2009

Insinööri (AMK), Veeti todettu terveeksi ja muita löpinöitä

Tosiaan valmistuin viime tiistaina 30.6.2009 Turun ammattikorkeakoulusta tietotekniikan tai tarkemmin sulautettujen järjestelmien insinööriksi. Jee! Mä tein sen vihdoin ja viimein. Tosin en ollut yhtään varma valmistumisesta, muuta kuin vasta sitten kun ihan oikeasti sain paperit käteen. Siihen saakka olin ihan varma, etten mä nyt vielä valmistu, kuitenkin mä oon taas unohtanut jotain enkä sen takia voi valmistua. Mutta nyt se on ihan totta...

Tosiaan Terhi tuossa jo onnittelikin noista Veetin tuloksista ja tosiaan Veeti todettiin täysin terveeksi lonkista ja kyynäristä. Jee! Olin ihan varma että siellä on jotain vikaa kun Piira joskus aikoinaan sanoi että jos sitä istuma asentoa ei korjata niin se voi vaikuttaa lonkkiin, mutta on näköjään hoito tehnyt tehtävänsä.

Koirienkin kanssa olen taas kerennyt treenailee vähän enemmän. Viime torstaina oli taas TSAUn treenit ja otin silloin treeneissä vain Pheonixin kanssa, koska oli niin kuuma ja tunnetusti Veeti ei toimi kauheen hyvin kuumalla säällä. Pheonix tekee tosi innokkaasti ja haluaa tehdä, mutta vielä ei tuo ohjaus ole oikein mennyt tuonne jakeluun eli seuraa helposti mua esteen ohi jos en ole varmistelemassa siinä vieressä että menee esteelle. Kontakti esteille en ole P:tä vielä uskaltanut laittaa kun se on jotenkin niin hukassa vielä noineen tassuines, mutta nyt otettiin puomin yks "siiveke" ja laitettiin se nojaamaan pöytää vasten ja mentiin sitä pitkin edes takasin. Se meni just niin kuin ajattelinkin eli eihän se siellä kunnolla pysynyt vaan lipsui vähän väliä. Täytyy siis niitä syviä lihaksi kehitellä... Ja jossain vaiheessa meinaan viedä P:n Piiralle jotta hän voi sen kopeloida läpi ja kertoo mielipiteensä lihashuollon ja syvienlihasten kannalta. Veetin kanssa otin kujia hallissa treenien jälkeen ja herran jumala kuinka hienosti se meni! Olin ihan halolla päähän lyöty että mistä se tollasen innon on kehittänyt? V meni tasan kerran väärin ja sen jälkeen se meni niin hienosti vaikka vähän sitä kujaa kavensinkin. Olin kyllä ylpee tuosta ukkelista!
Perjantaina otin KisAn kentällä treenien jälkeen omien koirien kanssa ja Veeti meni taas ihan uskomattoman hienosti ja kovaa. En ottanut sen kanssa kuin 4 hypyn suoraa, mutta silti en oo koskaan nähnyt sen menevän niin kovin kun se nyt meni. Ja intoa tuntui olevan. Aloin jo epäillä ettei se ole Veeti ja sanoinkin sille siinä kentällä että kuka sä oikein oot ja mitä sä oot tehny mun koiralle..? Pheonix ei sitten niin hienosti mennytkään vaan alitteli rimoja samassa harjoituksessa ja pääsi vielä saamaan palkan siitä kerran, perkule... No vähän aikaa siinä sitten harjoiteltiin uudeleen riman YLI hyppäämistä ja kun se onnistui muutaman kerran niin sitten lopetettiin.
Tänään otin tuossa kotipihalla alastulokontaktia ja se meni molemmilta tosi hyvin. Veeti nyt on tietysti vähän pidemmällä siinä, mutta osaamisen nähden molemmilla meni tosi hienosti.
Eiköhän se tästä taas lähde... =)

Eipä taas muuta erikoista!

Ei kommentteja: